1- 3 bilder som gör mig glad.

Det här kommer iaf jag och Mollie köra nu i 18 dagar, Clara också förhoppningsvis.

1 - 3 bilder som gör mig glad.

2 - En person som betyder mycket för mig.

3 – 5 saker jag gillar och 5 saker jag ogillar.

4 - En bild på mig som liten.

5 - 3 webbsidor som jag ofta är inne på.

6 - Mina 5 favorit appar på mobilen.

7 - Någon jag saknar.

8 - En sak jag längtar efter.

9 - 5 saker som ni kanske inte visste om mig

10 - Din profilbild på facebook.

11 - Mina rädslor.

12 - En sång som får mig att gråta och en sång som får mig att må bra.

13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

14 - En bild på mig och en kompis.

15 – En bild på mig och ett syskon.

16 - Mina 3 favorit filmer.

17 - Dom här landen vill jag besöka.

18 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.

 

Idag är det dag 1, så här är 3 bilder som gör mig glad :)

Det här är när vi var med i Fjärås lucia för något år sedan, skitskoj var det!

På Liseberg förra året, Amanda hade fått upp nallen ur en sån där krokmaskin eller vad det heter.. tack vare mig, valde hon den maskinen nallen låg i och fick upp den, hahah! Det var asroligt :)

Jag och min absolut bästavän, hon gör mig glad hela tiden och jag älskar henne obeskrivligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0