13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

En sak som jag verkligen skulle vilja uppleva igen var när vi var i Transtrand med Svensk kyrkan detta året. Jag och Clara var med förra året också, men det var så sjukt mycket roligare när det var massa andra kompisar med!
Vi bodde i skogen på en liten gård i 3 olika stugor och en liten mysig kyrka. Jag och Clara bodde i ett rum med 2 andra tjejer i den största stugan. Fast vi var nästan aldrig i vårat rum.. utan i våra kompisars rum :)
Det var iaf hur kul och mysigt som helst!!! :D
Här är några bilder från då :)
Från vänster: Johni, Rasmus, Wille och Clara
John, Wille och Oliver, mobilnördar men gosiga ;)
hahaha! :)
Ha en bra dag! / Fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0