14 - En bild på mig och en kompis.

här e en bild på mig och min bästastebästevän! Har kännt henne hela livet o hon är min älskling!!! Love u Sofie Axberg!!
idag va jag med mamma o Moa på en hopptävling, men jag fick bara va där som sällskap :((( hade oxå velat tävla... haha ikväll kanske vi ska iväg till mammas kompis och träffa dom en stund, vi får se för mamma har nämligen jätte ont i huvudet, ett tecken för klimatförändring ! :D Summer <33333 ni alla får ha de as bra, jag kommer nog inte uppdatera nå mer idag! så vi hörs imorrn kram lilla mig<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka söta tjejor! haha ;) XD<3 älskar dej över allt Mollie, bästastebästevän! <3 puss o kraam! <3



Sv; Taack gumman! :D<3 du ee snyggast älskling!<3

2012-04-28 @ 22:33:00
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0