16 - 3 favorit filmer

Mina 3 favorit filmer är:
- Titanic
- Alla Pirates of the Caribbean filmerna, räknas som en ;)
- Ice age filmerna, hahaha, så jäkla goa! ;)
Leonardo Dicaprio i Titanic, så fruktansvärt het! jag dööör <333
Jack (Johnny Depp) i Pirates of the Caribbean, ett ord: sjukt...<3
Will (Ornaldo Bloom) i Pirates of the Caribbean, HELT DÖD! så grymt snygg så det finns inte...! <3
Och så den lilla ekorren från Ice age, hahaha, så jävla söt!
Vi brukar säga att jag är lik ekorren och att Clara är lik Sid ;)
Idag cyklade jag till farmor bara för att ha något och göra, första gången jag cykla detta året! När jag kom dit kollade jag var det var på TV:n och det visade sig att den goa, sjukt gamla filmen ''Grease'' gick på 4:an, så jag satte mig och kollade på den, åt sedan och cyklade hem igen :)
http://www.youtube.com/watch?v=7oKPYe53h78&feature=related
Länken är till min favoritscen i Grease, det är också en skitbra film!
// Fannyy :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0