2 - En person som betyder mycket för mig

Förra inlägget gjorde jag, Fanny :) glömde av att skriva det..

 

1 - 3 bilder som gör mig glad.


2 - En person som betyder mycket för mig.

3 – 5 saker jag gillar och 5 saker jag ogillar.

4 - En bild på mig som liten.

5 - 3 webbsidor som jag ofta är inne på.

6 - Mina 5 favorit appar på mobilen.

7 - Någon jag saknar.

8 - En sak jag längtar efter.

9 - 5 saker som ni kanske inte visste om mig

10 - Din profilbild på facebook.

11 - Mina rädslor.

12 - En sång som får mig att gråta och en sång som får mig att må bra.

13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

14 - En bild på mig och en kompis.

15 – En bild på mig och ett syskon. 

16 - Mina 3 favorit filmer.

17 - Dom här landen vill jag besöka.

18 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.

 

En person som betyder mycket för mig, är Clara!

Hon betyder mest i heeela jävla världen, och jag älskar henne sjukt mycket. Bästavänner livet ut, eller så kan man också säga systar, för vi är som systrar. Antaligen skulle jag säga att jag skulle vart den äldsta systern isf ;)

Där har ni en person som betyder för mig, skulle inte klara mig utan henne.

 

Kram/ Fanny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0