9 - 5 saker ni kanske inte visste om mig

Tjena!
5 saker ni kanske inte visste om mig då :)
1. Jag brukar ofta lyssna på death metal
2. Jag gillar inte mint
3. Jag tycker att det är gulligt med fräknar :)
4. Jag gillar skräckfilmer hyffsat mycket, om dom är bra då..
5. Jag dagdrömmer ofta..
Idag hade vi halvstudiedag, så jag och Clara drog till Kungsmässan för att kolla efter avslutningskläder och sånt :)
Hittade en klänning som jag ska ha på skolavslutningen, haaaappy! Köpte också ett par turkosa shorts och en skitsnygg guldring!
Det var det bra.., det dåliga är att jag glömde min favoritring i omklädingsrummet på skolan idag, fml... Hoppas som tusan att jag hittar den igen!
Några bilder från weheartit bara för att jag har lust ..
Ha en go kväll! / Fanny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0