åhh..min morgon- heeemsk!

Åhh..vet ni hur jag vaknade idag?.. Mamma kommer in i mitt rum halv ett när jag ligger och sover och drar av täcket.. så det blir aaaas kallt! :( Och så säger hon att jag inte får sova mer, och att jag får gå upp och lägga mig i soffan däruppe och kolla på TV eller något. Hahah, så jag går upp och lägger mig i soffan, men sätter inte på TV:n utan somnar om ist. ;) När mamma kommer och kollar till mig några minuter och upptäcker att jag sover igen så säger hon: FAAAANNY! vakna nu, du får inte sova mer! hahaha, jaa de var min morgon det ;)
Nu ligger jag här i sängen igen och lyssnar på musik som vanligt. Kom på att jag vill lära mig att åka longboard eller skateboard tror jag, nu kan jag knappt stå på den själv...hahaha! så de behövs nog lite tid för mig att lära mig det! Men det är bara att kämpa på! ;)
Här är några bilder med skate stil eller vad man ska kalla det :)

Den sista är ju bara för go, tycker jag iaf :)
Kommer inte kunna uppdatera på några dagar nu...:( Ska vara hos min farmor med min kusin Naomi (syster).
Och då är det ju så att min farmor inte har någon dator eller nätverk.. så det blir lite svårt för mig att uppdatera. När jag kommer hem sen efter några dagar igen betyder det alltså att jag kommer skriva ett riktigt lååångt inlägg ;)
Vi hörs folket! // Fannyy <33

Kommentarer
Postat av: Wille !

Jaa du suger på att åka ;) <3

2012-04-09 @ 18:18:02
Postat av: Fannyyyy

hahah..tack..känner ditt stöd här Wille..;)

men jag ska bli grym på det har jag bestämt! :)<3

2012-04-09 @ 19:00:38
Postat av: sofia

e noami hel svensk? hur e hon? poppis? :P <3

2012-04-17 @ 20:08:30
Postat av: Fanny

Hennes mamma föddes i Australien, och hon är hur snäll cog go som helst, finaste kusinen :)

2012-04-18 @ 13:29:47
Postat av: fanny..

*och... ;)

2012-04-18 @ 13:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0