Barnvakt

Hej! har inte orkat uppdatera idag för som rubriken talar så har jag och Fanny varit barnvakter åt min lilla kusin, hon är världens gulligaste tjej.  Men de va sjukt jobbigt att hålla koll på henne hela tiden så när jag kom hem va jag näst intill död...ville bara sova men efter typ 10 minuters sömn så väckte pappa mig och sa att vi skulle åka och äta hos släktingarna. Va skittrött under hela middagen och fikan...
I alla fall, har precis kollat färdigt på två filmer:
Never back down, en film som min bror visade mig för ett tag sen. Tyckte inte att den va lika bra andra gången man såg den..handlar om MMA och thaiboxning typ.
Tomorrow when the war began, en av mina favorit filmer! Den är så sjukt bra! kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna. Den handlar om några killar och tjejer som ska åka ut och campa i några dagar. När dom kommer tillbaks är deras familjer och alla i hela staden borta.De ändras från vanliga tonåringar som klagar på sina föräldrar, till soldater som krigar för deras stad.
Rekomenderas starkt!
Är väldigt dålig på att förklara men här är trailern på tomorrow when the war began
http://www.youtube.com/watch?v=9KaX0F8GojI
Kram/ Clara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0