Brittan (Y)

Hejsan bloggen!
Har varit hos min mormor idag och ätit så sjukt mycket go mat och godis... mådde serriöst as dåligt, för att jag ätit alldeles för mycket.. men det var grymt gott iaf! Sen sov jag i en timme och drömde om en typ.. så ville inte vakna igen..;)

Nu ligger jag här och lyssnar sönder på min barnidol Britney Spears, hon är bara bäst! När jag var mindre kallade min kusin mig för lill brittan, blev glad varje gång hon sa det eftersom hon var min idol :D
Och sen har ju Britney har gått igenom så mycket i sitt liv..men hon är så jävla stark så hon klarar sig.
Lite bilder på henne här då, mest bilder när hon var yngre :)
Godnatt och sovgott! / Fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0