New day!

Sitter och väntar på att vi ska gå in på tekniken, vi har nåt förhör tror jag ;) bloggen och jag va inte riktigt vänner igår så här kommer två dagar...
12 en låt som jag blir glad av är What makes you beautiful
en låt som får mig att gråta är en på min ipod som jag inte har en aning om vad den heter men den e jätte fin och den påminner mig om farmor...
13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen. Jag önskar att jag fick vara på en strand med min pojkvän i ett riktigt varmt land och sita där och prata sammtidigt som han håller i min hand och pillar i mitt hår... <3 fiina tider förr..... vill verkligen uppleva de igen ! <3
liten härlig bild från när jag va i Åre i februari tror jag ;)
Thailand 2011
utsikten från en av hyddorna vi bodde i på Phi Phi Iland
det kommer nog komma upp ett inlägg om bara Thailand snart! ha de bäst!
//Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0