förlåtförlåååt....


1 - 3 bilder som gör mig glad.


2 - En person som betyder mycket för mig.

3 – 5 saker jag gillar och 5 saker jag ogillar.

4 - En bild på mig som liten.

5 - 3 webbsidor som jag ofta är inne på.

6 - Mina 5 favorit appar på mobilen.

7 - Någon jag saknar.

8 - En sak jag längtar efter.

9 - 5 saker som ni kanske inte visste om mig

10 - Din profilbild på facebook.

11 - Mina rädslor.

12 - En sång som får mig att gråta och en sång som får mig att må bra.

13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

14 - En bild på mig och en kompis.

15 – En bild på mig och ett syskon. 

16 - Mina 3 favorit filmer.

17 - Dom här landen vill jag besöka.

18 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.

 

nu blir det tre dagar sammtidigt ;) hihi har inte hunnit blogga på några dagar men nu blir de bättre!<3

 

1.

ler varje gång jag ser denna bilden :)

så sjukt fint, och underbar text! <3

 

2. En person som alltid betytt mycket för mig är min barndomsbästavän som jag kännt hela livet, Sofie axberg! hon har alltid funnits där för mig o så ;)

 

3. 5 saker jag gillar: sommaren, kramar, söta sms, vänner och att mysa!

5 saker jag ogillar: när någon sviker en, när man förlorar någon, bråk, när det blåååser, när någon ljuger för en!

 

ska nog höra av mig senare igen o svara på lite frågor vi fått! <3 //Mollie


Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar dej Mollie bästastebästevän! <3

Puss o kram<3

2012-04-17 @ 21:49:24
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0