Glad påsk!

WIIIHOOOOOO! Nu är det ju påsklov, fan vad gött! Nu ska jag snart till min bästa farmor och äta med släkten. Som alltid så kommer det nog bli riktigt go mat osv.
Innan vi åker dit ska jag städa mitt rum nu efter att Clara varit här, hahah! Det ligger kläder lite här och där, på nattduksbordet vid min säng står tomma läskflaskor, glasspapper och det ligger en madrass mitt på golvet, som jag sov på... Clara sov i min säng och jag på golvet. ;) Men det gick så bra så! :) 
Igår la jag ju ut några bilder på läppar från weheartit.com, och idag kommer det några bilder på olika ögon.
Så ja, here u have it!
Detta är mina finfina ögon..
Kram & glad påsk! // Fannyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0