hejhej

Förlåt att jag inte hörde av mig igår... det blev helt ändrade planer. fick rida både min och min syrras ponny, och vi åkte inte till sjukhuset för syrran låg hemma o spydde och hade hög feber-.- men idag har jag ridit båda pollarna igen och sen så åkte vi för ett tag sedan till sjukhuset och fick veta att det va en inflammatin i senorna i hendleden... -.- jätte bra där mollie... så jag kommer få ta det lungt i en till två veckor nu då :/ jaja så kan de gå ;)<3 imorse va jag i kyrkan, de va väl helt okej men typ ingen konfirmand va där ju! jaja resten av kvällen blir det väl liiiiiiiite plugg men mest mys;)<3 ha det bra! kanske, kanske hör av mig senare ikväll!<3
ni får en helt oredigerad bild nu så förlåt för det ;)<3
Kram Mollie

Kommentarer
Postat av: Anna

Söta Mollie! Kan inte du skriva en topplista av dina favorit låtar? :)

2012-04-04 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0