home sweet home!

har nyss kommit hem från kyrkan:D underbart att känna den mysiga gemenskapen;) idag ska jag va ensam nästan hela dagen :/  ska typ plugga matte -.-' wieee... ja egentligen skulle jag vart på gymnastik uppvisning men eftersom jag hade obligatoriskkonsfirmationsläsning fick jag hoppa den, men de va nog endå bäst imed att handleden inte e helt okej endå.. nån som ska gö nåt skojj idag då? aja ska nog plugga nu!
dag 8 ska vi köra oxå;) glömde nästan.  En sak jag längtar efter.
de skulle vara att ha en pojkvän som håller ens hand o säger att allt kommer bli bra, kramar om en o så;) sen så längtar ja eeeeextremt till Italien !
ha en goo dag!
/Mollie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0