lalalalal...

Tjena!
Igår blev det inte riktig som jag tänkt.. Tränade inte balansen igår för att regnade, och ist för att sitta hemma och mysa till Vampire Diaries satt jag i en biosal med Clara, Oliver och Wille och kollade på American Pie, det var sjukt mycket roligare! :)
Nu sitter jag här och lyssnar på hög musik och dansar sittandes..
Innan idag sprang jag Kungsbacka loppet.. 2,7 km långt tror jag, så är hyffsat trött nu..


Det är dag 7 idag, som är: en person jag saknar.
En person jag saknar är min farfar.. han dog när jag var 4 år och jag saknar honom sjukt mycket som sagt.. 
Minns när vi var hemma hos farmor och farfar när jag var liten. Då satt alltid farfar brevid mig i soffan, och så puttade jag honom åt sidan och så reste han sig och jag gjorde samma sak igen samtidigt som vi skrattade.
Älskar dig farfar!


Kram/ Fanny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0