Lycklig !

Gråter nästan här för att jag är så jävla glad, frågan är varför...? :)
Det är la antagligen för att mitt liv varit skit ett tag förrut men nu har det äntligen börjat bli mycket bättre. Sen är det ju lov också! (Y)
Imorgon ska jag först till Ullared med Farmor, Naomi och tyvärr min lillebror med... det ända han vill kolla på där är leksaker och motorsaker typ.. Så lilla stackars farmor måste offra sig och kolla på det med mendans jag och Naomi kollar på smink, smycken, kläder osv..;)
Efter att vi varit på Ullared ska jag klippa mig..vill egentligen inte det..men håret är så slitet nu så jag måste nästan. Jag har också kaaaanske tänkt att klippa snedlugg..vi får se hur det blir med det, lägger ut en bild när jag har tillgång till en dator igen som sagt ;)
Hhahaha, nu när jag höll på att skriva detta inlägget fick jag gå ut mitt i, för att en sån där maskin som man hissas upp och ner i en korg typ..vette sjutton vad den heter.. aja den hade iaf fastnat i våran gräsmatta så fick gå ut och hjälpa till att putta på ;)
Nu får jag dra! // Kram Fanny :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0