lyyycklig!

idag är en bra dag! :D min syrra kom tvåa på tävlingen idag o de är väl klart att man e stolt!  Jag har själv inte tävlat eftersom Bimsa måste vila :( rätt jobbigt att bara kolla på men de va helt okej ;) <3 idaag fick jag leta efter mitt påskägg i evigheter -.- höll på att ge upp men hittade det tillsist i mikron... haha ja så kan det gå om man har en busig påskhare. Idag känner jag även vårkänslor... helt full av fjärilar och går hela tiden runt och ler ;) idag har jag även vart ute och sprungit lite och cyklat enhjuling, som jag snaaaart kan cykla 10 meter me själv :D stolt asså... ;) haha. Jag är lite galen av mig som ni nog märkt!
mitt mummsiga påskägg!
denhär störtsköna mannen fick jag i mitt kinderägg :D
min lila goose <3
ha en bra kväll nu !
/Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0