Mina favoriter (:

Favoriträtt: vegitarisk sushi.
Favoritserie: Vampire Diares.
Favoritmusik: Olika sortes musik, beror på hur jag mår osv.
Favorithårfärg: Brunett, ibland kan det vara snyggt med lite rödbrun färg också.
Favoritögonfärg: Bruuuuun! helt klar blå är också ganska fint. <3
Favoritfilm: Massaaa olika! :)
Favoritdjur: Katt, hund och hästar, gillar de flesta djur men dom där 3 är de bästa :)
Favoritfärg: starka och klara färger, mina absoluta favvo är nog turkos och aprikos färg. Färger som mintgrön eller grå gillar jag inte, pastell och svaga färger alltså.
Favoritartist: Jag gillar massa olika, men Britney Spears har varit en av mina favoriter sen jag var mindre.
Favoritämne i skolan: 1. Bild, 2. engelska och idrott 3. träslöjd
Här kommer en bild på miiiiig, för skojjjs skull! :)))
sovgott! / Fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0