så jävla arg och besviken...

nu har jag kommit hem och de visade sig att Bimsa inte va helt okej så nu får hon gå på medicin ett tag då -.- blir så jävla trött ! aja sånt händer -.- imorgon funderar jag på att jogga till lygnen, om de är bra väder då asså;) får se om det blir av. jag är nu 59% säker på att jag är kär i en, men tror inte han känner nåt för mig endå... :/ jag har inte en aning men hoppas att han gillar mig.
ikväll blir det sista top model sverige :((((<3 inte bra att det tar slut :( vi hade tänkt att ha frågestund på bloggen nu, så det är bara att fråga, vi kommer inte att svara på helt oseriösa frågor!
hade även tänkt att fråga er som läser detta villken av dessa one piec ni tycker är snyggast/mysigast!? villken tycker ni ?
grå eller...
...lurvig mörkblå?<3
Ha det bra, kram Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0