Skadat mig igen..

Hejhej! Ska försöka uppdatera lite mer nu under lovet.. Men just nu ligger jag och vilar på mammas jobb. Har varit och kollat vad som har hänt med min fot. Och det var inte bara en vanlig stukning som läkaren sa när vi var där i måndags.. De är en bristning vid något fäste i foten. Aja de kunde varit värre så de är väl inget att klaga över ;)
Fast dock så blir det ingen träning för mig idag :( kanske ni förstår.. Men hoppas på att få träna lite på måndag, längtar!

Idag ska jag nog bara ta de lugnt och drar nog till Fanny sen och kanske sover där, vi får se :)
Imorron ska jag åka till Halmstad och kolla på sm slutspel ( i pingis för er som inte förstod de) hehe, nästan alltid pingis :)

Kram / Clara ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0