stääädar;)

sitter på mitt rum och lyssnar på musik och rensar gaderoben och städar lite;) ska svara på en fråga jag fått, en lista på mina favorit låtar, den blir såhär då:
1. when i look at you- Miley Cyrus
2. Ingen vill veta vart du köpt din tröja- Raymond & Maria
utan dina andetag- Kent
3.Boyfriend- Justin Bieber <3
4. ghost of you- Selena Gomez
spot light- Selena Gomez
5. Who says- Selena Gomez
Hit the lights- Selena Gomez
6. Part of me- Katy perry
the one that got away- Katy perry
städa e de vääärsta ja vet ibland, men idag va de rätt gött me musik på hög volym, allt går bättre med musik!<3 hoppas ni får en bra kväll, vet inte säkert om jag hör av mig senare, säger kanske ;) haha ha de bra <3
gammal bild jag vet ;) men har inte nya på lager just nu  ;)
Ha en bra kväll /Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0