Fullt upp!

Hejj! sorry jag har inte bloggat på jättelänge, men jag har haft fullt upp i helgen, I fredags hängde Amanda med mig hem för att vi skulle träna på kvällen. Känslan att vara tillbaks i hallen efter mer än 1 veckan va grym! gotta love life<3 men ah sen efter träningen åkte jag hem och tog de lugnt :)
på lördagen tävlade jag och sen fick vi gäster. På söndagen skulle jag och Fanny åka till kyrkan, vi håller ju på med konfirmation och sånt, så träffade vi Mollie och massa andra där :)  aja idag så ska jag nog träna, skit taggad tjej!
slänger in några bilder med några texter som jag tycker är riktigt sanna
Kram Clara <3
Tjaao! sorry jag har inte bloggat på jättelänge, men jag har haft fullt upp i helgen, I fredags hängde Amanda med mig hem för att vi skulle träna på kvällen. Känslan att vara tillbaks i hallen efter mer än 1 veckan va grym! gotta love life<3 men ah sen efter träningen åkte jag hem och tog de lugnt :) ¨  på lördagen tävlade jag och sen fick vi gäster. På söndagen skulle jag och Fanny åka till kyrkan, vi håller ju på med konfirmation och sånt, så träffa vi Mollie och massa andra där :)   Nu ska vi sluta!. aja idag så ska jag nog träna, skit taggad tjej!
Tjaao! sorry jag har inte bloggat på jättelänge, men jag har haft fullt upp i helgen, I fredags hängde Amanda med mig hem för att vi skulle träna på kvällen. Känslan att vara tillbaks i hallen efter mer än 1 veckan va grym! gotta love life<3 men ah sen efter träningen åkte jag hem och tog de lugnt :) ¨
på lördagen tävlade jag och sen fick vi gäster. På söndagen skulle jag och Fanny åka till kyrkan, vi håller ju på med konfirmation och sånt, så träffade vi Mollie och massa andra där :)  aja idag så ska jag nog träna, skit taggad tjej!
slänger in en bild med texten som jag tycker är riktigt sannTjaao! sorry jag har inte bloggat på jättelänge, men jag har haft fullt upp i helgen, I fredags hängde Amanda med mig hem för att vi skulle träna på kvällen. Känslan att vara tillbaks i hallen efter mer än 1 veckan va grym! gotta love life<3 men ah sen efter träningen åkte jag hem och tog de lugnt :) ¨  på lördagen tävlade jag och sen fick vi gäster. På söndagen skulle jag och Fanny åka till kyrkan, vi håller ju på med konfirmation och sånt, så träffa vi Mollie och massa andra där :)   Nu ska vi sluta!. aja idag så ska jag nog träna, skit taggad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0