hemma !

då e man hemma från både kungsmässan och stallet. jag hittade ingenting på kungsmässan :( När vi kom dit så gick vi in och tog en morotskaka och sen gick vi runt. typ vid 5 kom fannys pappa och hämtade oss, sen så blev det aningen stressigt eftersom jag skulle till stallet innan det blev mörkt så jag sprang och byttte om och sedan blev det att gå iväg till stallet... Bimsa skötte sig toppen bra och va lika mysig som vanligt;) nu ska jag bara sitta ch plugga lite matte -.-' sen får jag väl packa väskan som jag ska ha med till Sofie när vi ska se på Göteborgs Horse show! kommer bli awsome! jaja nu får väl lilla jag plugga lite då!
kram till alla från lilla goa mig  ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0