Bestiii <3

Tjaaaabba!
Nu har Clara precis dragit hem till sig, så nu ligger jag här ensam och lyssnar på musik och käkar godis :)
Vi var i kba idag på Kungsmässan, och jag hittade lite saker där på rean, rea överallt nu :D
Ett par shorts för bara 50 kr, sketbilligt! :D
Jag ska fixa till dom med nitar mm själv, då kommer dom förhoppningsvis bli skitsnygga!
En bh, också på reaaa :)))
Och till sist världens fräckaste ring, sjuktsnygg! Lätt bästa köpet idag :)
Haha, och så en liten bild på mitt och Claras ben från idag, ;)
~
Tänkte bara säga att jag har skaffat Instagram också, följ mig gärna, @fannyyhulteen

Imorgon ska jag till kyrkan, är där nästan varje dag nu :)
Ska nog kolla till farfar när jag är där också, saknar honom sjukt mycket..:(
Sedan efter det får vi se vad som händer, ingen aning om vad jag ska göra. Hoppas det blir fint väder, så man kan vara ute och göra något! :D
Kramiiisss / Fannyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0