Hejhej kompisar!

Idag hade jag vääärldens stressigaste morgon på länge, haha! Clara skulle komma till mig 45 min innan kyrkan började, och så skulle vi cykla dit. Hon kom en kvart innan eller något..hahahaha, så hon hade försovit sig..och jag med! Jag vaknade av att det ringde på ringklockan, och så kollade jag på klockan, en kvart kvar tills det börjar och det tar ca 25 min att cykla, FAAAAAAAN!
Så jag tar på mig kläder, öppnar för Clara, springer runt i huset och gör massa olika saker som man brukar göra på morgonen, springer ut till garaget och visar Clara vilken cykel hon ska cykla på, men såklart så är det ingen luft i däcken, så vi tar en annan, DET ÄR INGEN LUFT I DEN HELLER! förfan... hahaha! Så vi får turas om med att springa och cykla..dagens morgon jogg fick jag avklarad iaf! ;) HAHAHA, jag sprang med cykelhjälm så jag såg nog ut som ett rikigt mongo skulle jag tro ;D
När vi kommit typ lite mindre än halva vägen och vi ser att det börjat för 5 min sen, ringer jag farmor, haha! Så hon kom och hämtade oss ist. Vi kom sjuuuuuukt sent ändå men aa..:))))
NAAAW, gulligt!
När vi kom hem från kyrkan, hade vi en liten picknik med goa kakor och sånt vi fått av farmor, efter det cyklade vi hem och spelade kubb, tog lite bilder som ni kommer få se nu :)
Faaaaaaan, Clara vann :((((
JAAAAAA! Jag fick ner en! *Happyface* :DDD

Clara fick också ner en...

HAHAHA, Clara kastade en på min fot, fu :(




Nu sitter jag här och väntar på att Clara ska komma igen, hon är och tränar nu, så hon kommer hit snart :)
Då ska vi vara i min lilla mysiga stuga vi har och kolla på film med godis osv, tjockaaa <333
Kraaam/ Fanny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0