Herregud, dålig uppdatering eller vad?..

Förlåååååt!
Jag har inte haft tid att blogga på ett tag nu, men jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera. Dock så är ju inte mina 2 andra tjejer som jag har bloggen med så duktiga på att uppdatera dom heller ;)
Igår var det skolavslutning, så nu har jag sommarlov förfaen! :D :D :D
Har maassa fina bilder från igår, både skolavslutningen och Liseberg. Jag var på Liseberg med min familj och Kjellmans. Har varit där 7 ggr nu, och jag har insett att jag inte tycker att något är så jätteläskigt längre D: Skriker inte på mycket, och förut var det jag som skrek mest :sss Skriker bara på Höjdskräcken, GASTEN, haha! Flumeride ;) och ibland Atmosfear, Balder och Kanonen i början typ ;) Hahha, skriker på en del ändå, men jaja..:))
Här får ni MASSA bilder iaf!
Min nya pojkvän Billie boi och jag åker Flumeride tsm (y)
Love to u babe <3
Hahaha, aja, hareeee gött! Så hörs vi snart förhoppningsvis! ;) / Fannyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0