lååång dag

dagen började me kyrkan fram till kl va halv ett, sen vid tio över ett satte jag och mamma oss i bilen o körde ner till Helsingborg där vi kollade på häst men det funkade inte... sen så åkte vi via Bimsa (min gamla ponny) och hälsade på henne o så, de var faktiskt sjukt jobbigt men skönt att få se henne igen, saknar henne gaalet mycket... började gråta när hon kom mot mig <3 hihi men sen sattt jag och räknade lastbilar hela vägen hem o det va över 300 lastbilar idag?! :O helt sjukt! aja men sen stannade vi vid Hööks och där blev de en keps o lite annat smått till pollarna och mig o Moa ;) aja men nu ska jag packa till stadium sports camp, hinner inte med nåååt nu!! aaaah.... jaja ha de underbart <3
 
min nya keps ;) <3
 ha de bra nu <3
//Mollie
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0