Liseberg :)

Hahaha, börjar änna bli trött på att skriva det nu, 6:e gången nu :)
Den här gången var jag där med Clara, Miranda, Evolina, Nina, Nico och Josefina, girlpower (y)
Vi gick Gasten, och jag fick inte gå sist den här gången, Miranda ville gå sist för första gången så jag gick näst sist ist :) Haha, det sista innan vi var ute ur huset höll hon inte mig på axlarna, haha! Hon höll om mig ist, bara för att hon var rädd tror jag, haha, åh, kunde inte låta bli att skratta åt henne..;)
Vi hade askul! :D
Sedan skulle Clara hem tidigare för att hon skulle träna, så vi skulle ta en pendel som gick från Lisebergs stationen 17.51. Vi skulle åka Atmosfear men vi insåg att vi inte hann det, så Clara skulle köpa glass ist. När hon gjort det kollade vi på klockan, och den var 17.46, panik.....! Hahahaha, så vi sprang som 2 idioter mot stationen, påvägen ut mötte vi Joel och Max, som jag tror skulle gått med oss, så dom gick la med dom andra tjejerna sen antar jag :)
Vi sprang och sprang och jag hoppade in precis en halv sekund innan dom sa ''dörrarna stängs'' Åh, vad trötta och svettiga vi var sen...myyys <333
Har några bilder från idag, men dom får ni någon annan gång :)
Nu sitter jag och dunkar musik, och tittar på lite olika bilder på weheartit. Jag tänkte att ni skulle få lite olika balla stilar och sådant, så here u have :)
Hahaha, lite dreadlocks där..haha, sjukt ballt ändå!
Det här håret har jag alltid velat ha, alltid!
Hahaha, så coola! :D
Världens fräckaste hår, har Avril Lavigne :)))
Ha det bra! / Fannyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0