Marstand.

Idag var vi på Marstrand med alla 7:or på skolan, det var la helt okej :)
Först fick vi gå upp och ner för en backe typ 3 gånger för att ingen visste var vi skulle...
Efter det så gick vi till fästningen som vi skulle till från början, väl där fikade vi med en gång, haha :)
Sedan efter det så försökte lärarna få med oss på brännboll medans vi väntade på att våran guidedade tur.. det gick la sådär, jag, Mollie och Kamilla tog lite bilder och så ist, mycke kuligare (y)
Vi hade ändå kul iaf, skratt, skratt, skratt :D
Snyggare får man leta efter......*host*
Fråga inte vad jag gör... Jag är som jag är :)
Headbangarna här va (aaa)
My princess <3
Min tatuering, haha, fin va? :))) Skulle kanske vilja skaffa någon liknande någon gång :)
HAHAHA, fyndiga som få!
Nemen, titta! Här har vi ju ett litet skratt från idag :)))
Proffs (Y)
Love u babe <3
Hahaha, vi går i takt ju, BALLT... :DDD
(LLLLLLLLLLLLLLL)
Och den underbara och fantastiska fotograf till dom här bilderna är...KAMILLA GUKTE! :D
Hare gott, igelkott! :) / Fannyyyy <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå proffs? Ni står ju bara i brygga <3

2012-06-12 @ 10:21:24
Postat av: f

haha, asså jag var ine serri..<3

2012-06-12 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0