Min Thailands resa!

Ja de har kommit frågor om jag kunde berätta om mina Thailands resor men jag ska bara lite smått berätta om den senaste ;)
förra året i februari tog vi planet mot först Amsterdam tror jag ;) de va så galet stor! efter det åkte planet via Maylasia (Stavning... ) hihi men sen kom vi tilsist fram till Thailand oh då åkte vi ut till Phi Phi iland. sjukt fin ö! där va vi typ i de första 5 dagarna<3 lite bilder:
va typ en stor grej me massa hihi haha hehe o typ sånt ;) sjukt go
lite bilder från "första dagen"
vi bodde på ett  liten avlägsen strand på baksidan av ön ;) skit fint
här e några bilder på stranden och resturangen <3
helt sjukt fin strand!
testade Thai boxning där...
aja sen va vi på en massa ställen men jag kan säga som så att de skulle ta över en vecka och berätta om allt, men kan berätta om att på sista stället vi va på skulle jag gå ner till poolen och då har en varan lagt sig på vägen o den e typ två meter lång! shit va äckligt de va, trodde den typ skulle äta mig eller nåt ^^
berättar lite om varje foto...
jag sitter på ett flak o ser lite udda ut ;)
dehär är toppen på Phi Phi och man ser hur smalt det är mellan här, när tsunamin var så drabbades dom som bodde här väldigt hårt!
detta är stranden där "the beach" filmades om nån vet villken film de e ;)
o vi red ju faktiskt elefanter :D Moa och pappas elefant typ morrade eller nåt! gaalet läskigt :(
aja hoppas det räckte ;)
ha det bäst nu <3
/Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0