Tagga..

Imorgon ska jag till Tandregleringen kl 8 på morgonen...Den ända dagen jag kan få sovmorgon och så måste jag upp så tidigt..åh..:(( Bara för att jag ska spänna tandställningen mer, så jag kommer ha skitont i munnen i flera dagar dagar också.. (n) 
Senare imorgon ska jag till kyrkan med konfan, och efter det nog till KU också :) 
Hahaha, alltid! ;)
~
Idag så var jag i kyrkan först, vi skulle ta kort, gruppfoto och enskilt. Fast jag och Clara frågade fotografen om vi fick ta en kompisssbild, och det fick vi :D
Efter det så skulle jag gå till min farmor, fast jag stannade på vägen vid mina kåmpisar som stog och väntade på bussen. Jag och Amanda stannade kvar ända tills att Joels buss kom, som var den sista, sedan fortsatte jag gå mot farmor :)
När jag kom dit kollade jag först lite på tv, men det var så fint väder så jag la mig på en madrass på gräsmattan och solade med musik (y) Hahaha, jag somnade när jag låg där, så jag sov i 45 min eller något :))) Jag fick en jättefin bränna på ryggen..haha, eller inte. Jag hade dragit upp linnet bara, så det ser ganska konsigt ut..men jag blev brunare iaf! :D
 
Nu ska jag gå och blanda till någon liten sommardrink med hallon och något mer hade jag tänkt, blev jättejättejättesugen på det precis nu! :o 
Så ha det bra! / Kram Fanny <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0