Dag 1

Hejj, jag heter Clara. Jag är en glad och lite galen tjej som gillar kläder, att vara med kompisar och träna. Jag spelar pingis och tycker att det är skit roligt! Något som verkligen gör mig glad är när jag är med mina vänner, lyssnar på musik,när man träffar någon man verkligen har saknat, folk som säger snälla saker och massa mer. Som Mollie så älskar jag att åka utomlands och bara leva livet och som Fanny så älskar jag sommaren. Att gå i shorts och linne eller i bekini på stranden är bland de härligaste som finns. Så de va lite om mig :)
Kram Clara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg<3

2012-03-03 @ 16:34:33
Postat av: Anonym

vackrastee

2012-03-03 @ 16:37:06
Postat av: Clara

Åh va glad jag blir :) tack så mycket!

2012-03-03 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0