Dag 1

Här är en bild och en beskrivning på mig,
vi kommer all 3 att göra detta om ni inte redan förstått det. <3
Jag heter Fanny och är 13 år, jag fyller 14 i maj. Jag har en lillebror, mamma o pappa. Tre saker jag verkligen älskar är killar, min familj och mina kompisar. Jag är en godisgris och älskar kläder och skor. Om jag skulle beskriva mig själv som person skulle jag säga att jag är omtänksam, rolig, lite smått galen, skrattglad och en bra kompis. Precis som Mollie sjunger jag hela tiden.. ofta tsm med henne på mattelektionerna ;)
Och jag ÄLSKAR sommaren, vill ha nuuuuu!
Så nu vet ni lite mer om mig, chaaoo :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg<3

2012-03-03 @ 16:35:12
Postat av: Anonym

Kan man bli finare?<3

2012-03-03 @ 16:36:21
Postat av: Fanny

Tack!

2012-03-05 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0