Dag 7 - en låt som berör mig

Jag vet att jag skriver det typ varje dag men det finns så sjukt många låtar som berör mig! Kunde inte välja en så de fick bli 5 :) Det är nog dem som berör mig mest tror jag :)
Mirror- Lil Wayne
When i look at you- Miley Cyrus
Why am i crying- Molly Sandén
Why start a fire- Lisa Miskovsky
Someone like you- Adele
Just nu sitter vi på spanskan och sen ska vi äta, hoppas på god mat ;)
Efter skolan hänger jag med Fanny hem sen ska vi åka buss till Kungsbacka och sen pendeln till Göteborg med konfirmationen och köra laserdome. Första gången för mig så får se hur det går, haha ne men de blir väl skoj :)
Slänger in en bild på en sjukt gullig kattunge!<3
Kram Clara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0