Dag 9 & 10..

Glömde av att skriva dag 9 igår.. så här kommer både dag 9 & dag 10 :)
Dag 9- min drömkille
Min drömkille ska vara schysst som tusan, jag ska kunna prata med honom om saker jag tycker är jobbiga och veta att han lyssnar, jag ska kunna lita på honom alltså. Han ska vara omtänksam, gullig och gärna lite rolig.
Han ska också gilla att mysa.. :)
Dag 10- min favoritplats och varför
Min favoritplats är väl hemma för att det är mitt hem liksom, och sen... LISEBERG! :D
Jag ääälskar Liseberg, det är bäst! Mina kompisar blir nog trötta på allt tjat om det hela tiden, men jag älskar kicken man får när man är där o så med sina kompisar. Jag kommer åka dit typ 100 gånger detta året ;)
Ajaa, det var de! ciaaoo/ Fannyy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0