Dag 9 - såhär ska min drömkille vara

Min drömkille är en söt,jättesnäll och omtänksam kille. Jag måste kunna lita på honom och han är en speciell kille.
Hann inte skriva dag 9 igår för jag åkte till växjö och spelade serie och kom hem igår kväll, jag orkade inte då efter typ 3 timmars bilfärd..men det va riktigt roligt där!
Just nu funderar jag på att gå ner och äta frukost, jag orkade inte gå till kyrkan idag ( konfirmationen ) för de känns som om jag inte har sovit ut på nästan en månad så jag behövde sova riktigt idag ;)
Idag blir det nog en dag som jag bara tar det lugnt, skulle vart i falkenberg och spelat serie i F 14 men Halmstad kunde inte komma så vi åkte inte dit :)
Känner att jag borde gå ut också, sun is here!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0