Fan, ursäkta...

Jaa..ni får ursäkta världens sämsta uppdatering. Jag har verkligen inte haft tid till att blogga huvudtaget, men här kommer några dagar jag missat! dag 11 var den sista jag gjorde, så nu får ni dag 12 och dag 13. Jag gör dom andra imorgon.. ;)
Dag 12- En grym vän
En grym vän är Clara, min bästavän sen jag var 4 år. Vi håller ihop i vått och torrt och jag kan alltid prata med henne och lita på henne. Vi är rena motsatserna till varann egentligen. Clara är framåt, pratar med alla och ser riktigt bra ut, stark och modig är hon också, men hon är inte jäääättebra på att planera.
Planera är min starkaste sida, jag är ganska blyg och pratar inte så mycket. Jag är inte heller lika modig i vissa tillfällen, och absolut inte lika stark som Clara.
Dag 13- mina helger
Mina helger...ja, haha det är väl som de flesta andras helger. Lite mys med popcorn och sånt framför TV:n på fredag och lördag kvällarna. Ibland är jag med mina kompisar, på söndagarna åker jag oftast till kyrkan och då träffar jag ju några kompisar från komfirmationen där. Några gånger så har vi åkt hem till någon, ett gäng sen efter, och det är ju kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0