godmorgon :D

sitter i sängen nu och halv vilar lite ;) idag tog jag sovmorgon och gick upp halv 10 :D jätte skönt! idag följeer det lilla schemat så här :
* ska till stallet och rida min lilla älskade Bimsa
* köra lite konditions och styrke pass
* åka till sjukhuset.....
ja och resten av dagen är ledig!:D jag hade även tänkt att nu skriva lite hiss och diss=)
hiss:
vår dagar när man är lycklig för ingenting.
att vara ute i bara linne.
Ha solglasögon på sig !:DDDD
Diss:
när man tror att någon gillar en så är det helt tvärt om.
När det blåser kallt!:(
Gröt som lunch i skolan :(((( uscch det är inte nån lunch för mig!
jag ska till sjukhuset idag för att jag har skadat handleden och den typ har svullnat upp... inte bra ;) så vi får väl se, mamma tror att det kanske kan vara handledsinflammation :/ och de låter ju inte så jätte bra... ;) haha ja men så är det! jag hör nog av mig lite senare igen! 
kram Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0