Svenska!

Hejhej, siter på svenska och gör typ en tankekarta som e så tråååkigt :( orkar inte detta ! fy asså, total diss för lektioner i skolan, rasterna får dock hiss:D men nu ska vi även bara ta dag 18 - jag mår som bäst när jag är i stallet eller ibland på träningen. Mår toppen när man har pojkvän hemma och kollar på film och han sitter och pillar en i håret;)<3
idag ska jag antagligen träna, ska se om jag hinner klart med alla svenska grejjer, annars blir det att va hemma o plugga -.-' fast det kan ju också va skönt eftersom jag e lite trött både mentalt o fysiskt idag...
på tal om nåt helt annat, denna låten e gryyym!
http://www.youtube.com/watch?v=pPd-3OznVkU&feature=related
Justin Bieber's nyaste låt Boyfriend, awsome, 24/7 i mina öron...
// mollie

dag 18 - jag mår som bäst när...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0