Tekniken nu då....

idag är det dag 15 - detta gör mig glad, när nåt helt oväntat händer och man blir överaskad;) sen älskar jag att tävla och speiellt när man vinner...;) sen blir jag glad om någon vill träffas och ha en dag med nån riktigt nära vän eller rida ut och bada me hästarna :D
Nu sitter vi på tekniken och ska typ snart ha redovisning -.- hur tråkigt som helst och de e iskallt här inne så jah, det gör ju inte nåt bättre.... Vill inte ha teknik... sen ska vi ha mat, lasange som många gillar, men jag e inte en av dem som gillar de. Idag kommer det några och kollar på Bimsa, de va några i tisdags med och några kommer på lördag... känns bra sammtidigt fast jag typ gråter när jag rider henne när jag har tanken att snart kanske kan de vara sista gången jag ser henne :'( Hon är liksom min lilla ögon sten och hon vet mycket mer än någon annan om mig, hon är nån som, även fast hon inte kan prata med mig, alltid funnits för mig och hon betyder så fruktansvärt mycket för mig!<3
//Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0