tja!<3

Vi ska köra en sak här nu i 21 dagar. Här är "schemat":
dag 1 - en bild på mig & en beskrivning om mig
dag 2 - mina barndomsdrömmar
dag 3 - 5 saker du inte kan vara utan
dag 4 - framtidsdrömmar
dag 5 - ett citat jag gillar
dag 6 - jag om 10 år
dag 7 - en låt som berör mig
dag 8 - detta lever jag för
dag 9 - såhär ska min drömkille vara
dag 10 - min favoritplats och varför
dag 11 - en bild på dig och en gamal pojkvän
dag 12 - en grym vän
dag 13 - mina helger
dag 14 - en gammal och en nytagen bild på mig
dag 15 - detta gör mig glad
dag 16 - en snygg outfit
dag 17 - mina intressen
dag 18 - jag mår som bäst när...
dag 19 - mina vänner
dag 20 - 10 avslutande fakta om mig
dag 21 - det värsta jag vet
dag 1 - en bild på mig & en beskrivning om mig
dag 2 - mina barndomsdrömmar
dag 3 - 5 saker du inte kan vara utan
dag 4 - framtidsdrömmar
dag 5 - ett citat jag gillar
dag 6 - jag om 10 år
dag 7 - en låt som berör mig
dag 8 - detta lever jag för
dag 9 - såhär ska min drömkille vara
dag 10 - min favoritplats och varför
dag 11 - en bild på dig och en gamal pojkvän
dag 12 - en grym vän
dag 13 - mina helger
dag 14 - en gammal och en nytagen bild på mig
dag 15 - detta gör mig glad
dag 16 - en snygg outfit
dag 17 - mina intressen
dag 18 - jag mår som bäst när...
dag 19 - mina vänner
dag 20 - 10 avslutande fakta om mig
dag 21 - det värsta jag vet
Så dag ett idag då.
jag är en glad tjej som älskar att träna och rida min ponny. Jag har extrem humor och skrattar väl åt det mesta. Jag älskar att vara utomlands. Jag blir lätt irriterad på små saker men gör inte nån stor grej av det. Jag lyssnar på musik typ hela tiden och sjunger tills folk blir galna;) japp, thats me;)<3
kram Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0