17 - Dom här landen vill jag besöka och 18 - Någonting jag vill göra just nu i denna sekund

17 - Dom här landen vill jag besöka
- USA
- Spanien
- Australien
- Grekland eller Italien kanske :)
18 - Någonting jag vill göra just nu i denna sekund
Jadu.. känner för att skrika så högt jag kan eller sjunga riktigt högt.. fråga inte varför.. jag är som jag är :)

Tjolöööholm :)))
Anledningen till att jag inte skrev något igår var för att jag hade fullt upp hela dagen och var bara hemma på morgonen, jag cyklade till Clara nämligen. Det var skithärligt att se henne igen, hon har ju varit i Danmark hela helgen.
Vi hade som vanligt as roligt tillsammans och skrattade nästan hela tiden.. ;) Men efter ett tag betämde vi att vi skulle ringa några andra och fråga om dom ville komma till Clara och att vi sedan kunde gå till Tjolöholm och.. ja, snacka typ ;) Tillslut fick vi med oss John, Linus och Oliver och vi drog till Tjolöhom. Hahaha, när vi börjar närma oss så hittar jag helt plötsligt inte mina solglasögon som jag haft med och då tappat tydligen.. jag går tillbaks och letar men hittar dom inte så vi forsätter.
När alla sedan åkt hem senare på kvällen går jag och Clara och letar i diket, och hon hittar dom precis när jag sagt ''eh, vi går hem, dom är inte här..'' hahaha, komiskt :)
När jag sedan cyklar hem..vilket var 10 på kvällen var inte min pappa jätteglad direkt...han var skit förbannad...
Praaaooo :)))
Idag hade vi vår första prao dag och jag praoar på Bräutigams med Kajsa, Edvin, Felix och Johan. Vi stod och packade praliner hela dagen, men det var sjukt kul och vi hade skitskoj!
Jag åt väl kanske 8 praliner eller något...och sen fick vi 2 kulor glass också! Tjockissss :)
Efter praon åkte jag med bussen till kba, Edvin åkte också med på bussen ett tag till Hanhals gården för att han skulle hem :) Jao, det var min dag det! :)
Ha en go kväll! / Fannyy<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0