5 nya personer!

idag har jag inget att skriva egentligen, så här blir de beskrivning om 5 personer!<3
Sofia Höglander<3
Sofia du e en av mina finaste vänner, vi har tränat i samma gymnastik sen jag va 7 år typ<3 söt som fan o har den sjukaste humorn! alltid en ängel och funnits för mig hela tiden<3 supersnäll e du!<3
Nathalie Kronbäck<3
Suuuuuper söt tjej! jäätte snäll och go, vi har precis lärt känna varran o de lilla jag vet om dig älskar jag! du e jätte rolig och ställer upp för mig trots att vi knappt känner varran <3 vi måste träffas snart Natha <3
Alva Kåresen!<3
Sjukt snäll och söt tjej! du är jätte bra på att rida o vi har alltid jätte kul tillsammans. du är en jätte rolig tjej som ser gaaalet bra ut! Speciellt denna bilden! ääääälskar<3 vi träffades första gången på gymnastik men vi har hållt kontakten via ridning nu<3 love u Alva <3
Ludwig Gustavsson<3
Super rolig kille<3 jätte snäll o snygg! vi har inte riktigt träffats utanför skolan men det kommer väl nån dag ;)<3 vi har gått i samma klass sedan 6:an typ<3
Isabel Hansson<3
gryyym tjej! skiiit söt o snäll<3 e så bra så gymnastik;) sjukt gullig o ställer upp för en! peppar en när man tränar ;D<3 du och jag träffades på gymnastiken 2011 tror jag <3 du e såååå söt o gullig<333
idag kom min USA bikini :DDD bilder kommer senare <3
//Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0