5 personer!

har vart i stallet och ridit ut på vägen me Lillen <3 han e as mysig<3 men nu ska jag skriva om 5 "utvalda" personer<3
John Gerhardsson

så sjuukt söt o go kille! har gått i samma klass sen andraklass och till 6:an<3 sjukt sött leende o allt typ ;) haha du e alltid jätte snäll o sjukt rolig!
Sofia Bengtsson!<3


suuuuupersöt tjej<3 vi träffades förstagången sommaren 2011 när Moa  kollade efter ponny (det är ponnyn som syns i bilden) o det va bara rätt mellan oss direkt! Sjuuukt snäll o rolig, hoppas att vi kan träffat i sommar<3 puss på dig Sofia, saknar dig as mycket <3
Pernilla Sennewald

Min suuuupersöta gullunge! älskar dig över hela mitt hjärta Pernilla! vi träffades när jag började i Abgs och efter ett tag hittade vi varran<3 så jävla söt och snäll! vi har samma sjuka humor o har alltid så kul tillsammans<3 du är gryyyym på gymnastik o fotboll. men jag e sjukt avundsjuk på ditt utseende<3 puss på dig ;)<3
Oliver Viberg

oliver min söta vän! Vi har ju vart tillsammans några gånger...;) hehe vi har väääldigt mycket minnen tillsammans från tillexempel Thailand.... du är sååå snäll och jätte go! du har alltid vart en del i mitt liv sen jag såg dig första gången o du kommer nog alltid vara en del av det<3 du är super rolig och lite blyg av dig ;) glöm inte att du betyder mycket för miig <3
Filippa Koch

åååh Filippa din fantastiska människa! du har ofta ett leende på läpparna och peppar en! Vi har lärt känna varran genom gymnastiken och de e jag så jäkla lycklig över, du är såååå fin tjej<3 saknar dig enormt, vi har inte träffats på lääänge nu när du tränar med en annan gymnastikgrupp<3 du är söt och jätte rolig<3 du välkomnade direkt och låter en komma in i ditt liv! du är sååå sjukt underbar! SAKNAR DIG FILIPPA!<3
ha det bra alla, nu hör jag inte av mig mer idag <3
//Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0