Bilder och beskrivningar

Tjena!
Jag har lagt ut en status på facebook så att alla som gillar tar jag en bild jag tycker är fin och beskriver personen. Jag tar 3 pers varje dag och håller på med detta tills tisdag :)
Här är dom 3 första:
Josefine Larsson

Ser ni eller?! Hon är typ serriöst världens finaste tjej! Jag känner henne inte jättebra men skulle gärna vilja.
Fast jag vet att hon är go och riktigt schysst som person.
Hennes hår är det hår som jag alltid velat ha osv, haha! Ja, du är vacker helt enkelt Josse! <3
Kajsa Hidenbäck

En uuursöt tjej, som jag tyvärr inte känner alls bra :/
Men du verkar vara en jättesnäll och fin tjej! :)
Hanna Östberg
Hon är jäättesöt, men känner typ inte alls..:/
Du är säkert skitschysst och go! :)
Sååå, det var dom 3 första det!
Det är inte så lätt att göra en beskrivning på personer man knappt känner men jag ska göra mitt bästa, lovar! :)

Hare gött! / Fannyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0