Dagens 3 personer

Yes, dom 3 idag då.
Oliver Spikare
En kille som jag knappt känner eller träffar längre..
Men du ser jättebra ut och är schysst och go vad jag minns.
Oliver Viberg

Hahaha, för det första så vet jag att det här inte är din favobild direkt, men jag tycker den är så sjuktsöt iaf! ;)
Du är sjukt schysst och skitgoo, du lyckas alltid få mig att skratta eller göra mig glad.
Sen är du en gryyymt söt kille som ser jättebra ut också.
Så brukar jag kalla dig Ollie, och slutligen vill jag att du ska veta att du betyder sjukt mycket kompis! <3
Edvin Torkelsson

Du är så sjuuukt schysst och grymt goo Edvin!
Du ser bra ut också :)
Nu sitter jag här och pratar som en gås eller något för att jag är så sjukt förkyld.. men jag hare gött ändå så jag hoppas ni har det med! :)
Kram Fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0