Dålig uppdatering...

Hej!
Sorry för den dåliga uppdateringen, har inte orkat att skriva.. Men nu kommer allt ;)
Fredag- Liseberg (yyy)
Vi hade skitskoj, som vanligt..:))
Den här gången var det sjukt mycket mer folk där..mellan 20 till 40 minuters kö typ..
Flume ride var öppen :D :D :D Så den och Kållerado var de sakerna vi åkte mest, det var minst kö där också. Sedan gick vi ju Gasten också såklart! Dock så fick jag, Kajsa och Clara gå i ett led med 2 andra tjejer och Ollie, John och Wille fick gå med 2 lite mindre killar, så vi gick inte tillsammans :( Även fast det så var Gasten var nog det bästa i fredags, dom skrämde ihjäl mig serriöst! Jag tror jag kommer vilja gå sist för det mesta, läskigt men värt :D
haha, söt John!
John & Ollie sitter till vänster, att ni behövde sätta er på den sidan alltså..<3
Lördag- Mys :)
Igår var Clara hemma hos mig, hon sov över här också för att hennes pappa skulle på någon fest. Clara var helt borta den kvällen serriöst... ett riktigt litet mongo det där.. Hon höll på att kittla mig och blåsa ni vet så där på mina armar, haha! Vi bastade, och efter det låg vi och kollade på Kenny Starfighter med min lillebror. ;)
Söndag- Kyrkan & Tjolöholm
Idag så var vi först i kyrkan och efter det väntade vi på en lekplats och hade lite kul där tills att Claras pappa skulle komma och hämta oss. Vi åkte till Clara, cyklade från henne till Tjolöholm och kollade på bil utställningen där. Jag köpte ett jättefint linne där på den lilla loppmarknaden som är där, endast 80 kr, känns gött (y)
Efter bil utställningen cyklade vi hem igen, Clara skjutsade mig så jag kunde bara sitta och chilla hela vägen dock :))) När vi kom hem la vi oss på studsmattan och jag somnade nästan direkt.. Clara somnade någon timma senare och 3 timmar senare väcktes vi av Claras pappa.. Jag kommer adrig kunna somna idag alltså..
När jag sitter på min fin fina gunghäst eller något på lekplatsen..
haha, fan vad lång jag är!
Just chill'n...
Hare gött! / Fannyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0