Första doppet- check!

Mitt första dopp idag! :D
Claras också för den delen :)
Jag, Kajsa och Amanda åkte hem till Clara som sagt, och så gick vi till Tjolöholm.. vilket var skitjobbigt..
Sedan när vi kom fram gick vi i med en gång, och jag var nog den första som doppade mig tillsammans och samtidigt som Amanda tror jag. Vi räknade till 3 och sedan ner i vattnet, plums! ;)
När man gjort det var det faktiskt inte så kallt :)
Från vänster: Clara, Kajsa, Amanda och så jag då :)
Nu ligger jag och dunkar musik i sängen och chillar, love life!
Imorgon bär det av till Kungsbacka med bästavän, först ska vi snabbt kolla igenom några affärer på Kungsmässan som jag behöver kolla i och sedan ska jag till konsten. Jag har nog inte skrivit det innan, men jag går i konst och jag älskar serriöst att teckna och sådant. Det är skitkul!
Sedan efter den så går jag kanske in  en snabbis på Kungsmässan igen medans jag väntar på mammsen lilla (aaa)
http://www.hm.com/se/product/99322?article=99322-A
Den här bikiniunderdelen ska jag bl.a kolla på, sketsnygg!
Vi hörs! / Fannyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0