good morning world!

Godmorgon!
Ligger och lyssnar på musik här på studsmattan medans jag försöker få lite solbränna. Det går ganska bra tror jag (y) Har precis käkat en skettgo glass också, love life.
Senare idag får vi se vad som händer, imorgon kommer jag iaf ha fullt upp hela dagen. Först ska jag till kyrkan och vara med konfagruppen till ca 13.30. Efter det ska jag till mormor direkt och äta morsdagmiddag där, goott :) Vi stannar väl där tills på kvällen någongång gång skulle jag tro.
Jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera imorgon, vi får se om jag hinner, men annars gör jag det på måndag ist.
Jag hade tänkt att lägga ut lite bilder på saker jag tecknat och så, så här ni några.
Bilden är en låt, kan ni gissa vilken? ;)
Titanic låten: My heart will go on- Celine Dion
Ett träd som jag tecknade ihop lite snabbt.
Hahaha, en liten gubbe jag gjorde för ganska längesen ;)
Det var några, ha det göttans folket! / Fanny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0