Göttans!

Jag är så glad just nu, för jag har hittat allt jag ska ha till skolavslutningen idag. Hade redan en klänning men idag så hittade jag ett par skor, ett halsband och en ring som jag ska ha också. Så nu är jag redo för skolavslutning! :)
Imorgon är det inriktningsdag i skolan igen, det var det idag också. Idag bakade vi först vaniljbullar och sedan fick vi träffa några mentacoacher. Imorgon ska vi först göra i ordning mat och fika till eftermiddagen då vi ska gå ut och fika vid Lygnen.
På fredag händer det bästa! :D :D :D
Vi ska till....... LISEBERG! hehe, igen...;) Jag, goa Kajsa, godingen Ollie och Wille lille :)))
Det ska regna dock, men skit samma! Vi kommer ha kul ändå, kan jag lova! :D
AAAAAWWW!
Ha det göööött! / Fanny :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Har du brun utan sol?

2012-05-30 @ 22:32:03
Postat av: Fanny

nepp, det har jag inte :)

2012-05-31 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0